Firma Packhelp powstała z myślą o tym, by zrewolucjonizować rynek opakowań produktowych. Wśród klientów są zarówno sklepy stacjonarne, jak i handlarze e-commerce. Jak zwiększyć zyski sprzedażowe za pomocą pudełka wysyłkowego? Podpowiadamy!

Oryginalne pudełka wysyłkowe – szansa na zwiększenie zysków w e-commerce

Opakowania to jedno z cennych narzędzi marketingowych, stosowanych w biznesie po to, by rozreklamować produkty oraz markę. Estetyczny design, ponadczasowy i trafiający do odbiorcy przekaz, a także oryginalność – to skuteczne zabiegi, które mogą sprawić, że klient dobrze zapamięta daną markę.

Od projektu opakowania w dużej mierze zależy, czy konsument:

  • będzie chętnie wracać do produktów jednej marki,
  • zdecyduje się na zakup, widząc dany artykuł po raz pierwszy,
  • będzie polecał daną markę wśród znajomych lub na profilu w Social Media.

Co zrobić, by zachęcić konsumenta do podjęcia zakupu? Warto skorzystać z oferty Packhelp!

Pudełka wysyłkowe dla biznesu

Pudełka wysyłkowe (z języka włoskiego scatola per spedizioni) to stworzone specjalnie dla marki opakowania, w których wysyła się towar do klienta. Mogą one mieć różny fason i kształt.

Wyróżnia się między innymi:

  • Papierowe torby transportowe,
  • Foliopaki,
  • Małe pudełka do wysyłki,
  • Duże kartonowe pudełka.

To, jak będzie wyglądało pudełko produktowe, zależy tak naprawdę tylko i wyłącznie od przedsiębiorcy, ponieważ klient może zaprojektować samodzielnie pudełko za pomocą wygodnego kreatora online.

„Jeśli Twojego biznesu nie widać, to znaczy, że on nie istnieje”

Pudełka, na których można umieszczać logo firmy czy krótkie hasła reklamowe, pełnią wiele funkcji. Są praktyczne i trwałe, dzięki czemu produkt może bezpiecznie trafić do klienta. Sprawdzają się doskonale w roli firmowej wizytówki i reklamują markę. Wyglądają także bardzo estetycznie, dzięki czemu pomagają budować profesjonalny wizerunek firmy na rynku.

Mówi się:  „Jeśli Twojego biznesu nie widać, to znaczy, że on nie istnieje” – warto więc zadbać o to, by być widocznym, nie tylko w sieci! Wystarczy spojrzeć na pudełka takich gigantów jak Apple, Panasonic, czy Rolex, by przekonać się, że marketing opakowań jest bardzo ważny. Unikatowe markowe pudełko lub torba może się stać jednym z wielu narzędzi identyfikacyjnych dla Twojej firmy!