B2B to skrót oznaczający transakcje pomiędzy podmiotami gospodarczymi, które integrują daną firmę z jego partnerami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. W zarządzaniu sprzedażą znakomicie sprawdza się system B2B.
Na czym polega?
Praca w systemie B2B obejmuje:
- przygotowanie ofert, szukanie ofert
- przygotowanie zamówień i potwierdzanie zamówień
- dokonywanie płatności, realizację transakcji
- wystawianie dokumentów związanych z realizacją transakcji
- wielopoziomowy marketing
Dokonywanie zakupów
- eProcument, elektroniczny, katalogowy system obsługi zaopatrzenia od otrzymania zlecenia przez dostawcę przez realizację zamówienia i dokonania płatności przez odbiorcę.
- aukcyjno-przetargowej, służy dokonaniu jednorazowego zakupu towarów lub usług, porównuje się szeroką gamę ofert oraz wybiera najbardziej korzystną
Sprzedaż w systemie B2B zapewnia zestaw narzędzi marketingowych, sprawna realizacja zamówień oraz platforma internetowa.