
Możliwości i zalety kontenerów biurowych
B2B to skrót oznaczający transakcje pomiędzy podmiotami gospodarczymi, które integrują daną firmę z jego partnerami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. W zarządzaniu sprzedażą znakomicie sprawdza się system B2B.
Praca w systemie B2B obejmuje:
– przygotowanie ofert, szukanie ofert
– przygotowanie zamówień i potwierdzanie zamówień
– dokonywanie płatności, realizację transakcji
– wystawianie dokumentów związanych z realizacją transakcji
– wielopoziomowy marketing
Zakupy w systemie B2B można zrobić w formie:
– eProcument, elektroniczny, katalogowy system obsługi zaopatrzenia od otrzymania zlecenia przez dostawcę przez realizację zamówienia i dokonania płatności przez odbiorcę.
– aukcyjno-przetargowej, służy dokonaniu jednorazowego zakupu towarów lub usług, porównuje się szeroką gamę ofert oraz wybiera najbardziej korzystną
Sprzedaż w systemie B2B zapewnia zestaw narzędzi marketingowych, sprawna realizacja zamówień oraz platforma internetowa.